4 Januari

Kom nyss hem från rebecca,vi hade det grymt kul igår.Önskade att joanna också va med,men hon fick inte.
Ikväll blire kryssning för mig då,nicenicenice! :)
Fick reda igår typ klockan sju att vi skulle åka på kryssning imorgon bara så där,haha.
Jag har själv en egen blogg också, (www.liiina96.blogg.se)
Har inte sovit så mycket inatt,tror jag.Jag,elin och rebecca skulle sova i rebeccas hörnsoffa.Först sov elin och rebecca brevid varandra.Men sen blev Rebecca rädd och la sig brevid mig,men då låg elin själv så då blev hon rädd.
Så då va jag så snäll och la mig på den läskiga platsen,men jag va skita rädd.Så jag la mig på golvet,haha!
Men så vaknade jag mitt i natten/morgonen av att jag hade skita ont i ryggen,men man gör väll allt för sina kompisar? :)
Så jag la mig brevid rebecca när elin sov.Jag och rebecca vaknade först,och elin sist hihi.
Jag har inte så mycket mera att skriva,jag ska glömma bort bloggandet över kryssningen.Men jag börjar ju uppdatera när jag kommer hem,såklart! :)
puss!

/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0