det är ju inte jag som alltid har tråkigt liksom..

blööh, har inget att göra. Snälla.. vill träffa ngn innan jag döööööööööör!
Hahah, jag mår lite illa med wtf de måste vara ngt jag har ätit eller ngt ;s notnajs asså.
É inte på humör heller, vet inte vf.. haha  :)
Lina & Elin sov hos mig och jag vill att dom ska sova en natt till, de e tråk att sova ensam höhö , jag & lina låg och snacka hela natten typ så vi sommnade vid 3 ngn gång och vaknade igen vid 8 sen sommnade vi om igen :)
nej nu ska jag titta på Copa me mami :) altså filmen Cops ;) den e najs, jag har sätt den innan..
 Ni kan ju oxå besöka  min blogg som jag har ensam www.Reebeccam.blogg.se :)
OM 10 MIN KOMMER VICTORIA SECRET FASHION SHOW! lätt att jag ska kolla asså<3333333333
Pussar
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0